2 Μαΐου 2011

ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ: Παραίτηση Γαλάτειας Κλαπάκη


Παραιτήθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου η Γαλάτεια Κλαπάκη, που είχε εκλεγεί με το Συνδυασμό " ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΡΟΥΣΙ".  Το ζήτημα της εκλογής της Γ. Κλαπάκη στη θέση του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου σαν εκπρόσωπο της μειοψηφίας - όπως ο νόμος ορίζει - αποτέλεσε σημείο οξείας αντιπαράθεσης που οδήγησε σε  νομικές ενέργειες, προσφυγές στην Περιφέρεια κ.α. Αποκορύφωμα ήταν η αποχή 2 φορές των δημοτικών συμβούλων της  πλειοψηφίας από την επαναληπτική εκλογική διαδικασία, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει απαρτία στο Δημοτικό Συμβούλιο, συμβάλλοντας στην παραπέρα Καλικράτεια "καραγκιοζοποίηση" του τοπικού δημοτικού μαγαζιού, πράγμα για το οποίο  δεν χρειάστηκε και μεγάλη προσπάθεια. 

Το κείμενο της παραίτησης που μας εστάλη :

Δήλωση παραίτησης
Γαλάτειας Κλαπάκη Όθωνος 4 Μαρούσι
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Αμαρουσίου

Μετά την μη αποδοχή από την Διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου των αποτελεσμάτων των δημαιρεσιών της 2ας Ιανουαρίου 2011 και συγκεκριμένα της εκλογή μου ως Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου Την επιβεβαίωση της εκλογής μου από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών και την προτροπή του να προσφύγω στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως εις βάρος της απόφασης 1 & 2 / 2011 του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου και την δικαίωση μου με τις υπ΄ αρ. 1291/720/11 & 1289/718/11 αποφάσεις από τον καθ΄ όλα αρμόδιο (εκπρόσωπο του ιδίου του νομοθέτη Υπουργού Εσωτερικών} Γενικό Γραμματέα , στον οποίο και προσέφυγα καθ΄ υποδείξει του Υπουργείου αυτού ( Εσωτερικών), με την υπ΄ αρ. 213/11 προσφυγής μου.


Την απαράδεκτη επανάληψη της αυθαίρετης και προκλητικής «εκλογικής διαδικασίας» των δημαιρεσιών 6ης και 13ης Φεβρουαρίου 2011 με την απαράδεκτη αποχή σύσσωμης της πλειοψηφίας δημιουργώντας όπως αναφέρεται και στον τύπο «αλγεινή» εντύπωση σε όλη την πόλη και καθαρή προσπάθεια καταστρατήγησης του θεσμού .
Την πρωτόγνωρη ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης η όποια ήταν σύμφωνη με τον νόμο και την βούληση του νομοθέτη από μια τριμελή Επιτροπή του άρθρου 152 , χωρίς μέχρι σήμερα να γνωρίζω τον λόγο αν και το έχω ζητήσει κατ΄ επανάληψη .
Την ενημέρωση του Υπουργού Εσωτερικών, με τα υπ΄ αρ. 1085/ 112449/11, Έγγραφα μου, ζητώντας την παρέμβαση του για να προστατέψει τον νόμο (τον όποιο ο ίδιος εισηγήθηκε στην Βουλή με μοναδικό σκοπό την διαφάνεια) χωρίς μέχρι σήμερα να το έχει πράξει αλλά ούτε να έχω απάντηση.
Και την ενημέρωση του Γ. Γ. Αποκ. Διοικήσεως 3398/197/11, 4498 -9 / 2521 / 11 και της Επιτροπής του Άρθρου 152 με αρ. πρωτ.58/11 χωρίς να έχω τουλάχιστον την αιτιολογία της απόφασης της. .
Επειδή θεωρώ ότι προσφεύγοντας , στην Δικαιοσύνη (.. όταν στο άπειρο μέλλον παραλάβω την απόφαση του άρθρου 152), ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο θα λειτουργεί (μέχρι την τελική απόφαση σε .. μελλοντική προσφυγή μου, ίσως και μέχρι το τέλος και πέραν της θητείας του) με την σημερινή μη νόμιμη σύνθεση του Προεδρείου ( συμφώνα με την θέση και του ίδιου του Υπουργείου που θέσπισε τον νόμο και του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως) παράγοντας μη ανατρέψιμα αποτελέσματα .
Επειδή η τοποθέτηση στην θέση του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου από άλλο Συνδυασμό εκτός της πλειοψηφίας είναι μια επιλογή του νόμου στήριξης της διαφάνειας, την οποία εμπράκτως οφείλω δια των ενεργειών μου να αποκαταστήσω, καθώς η οικονομική πλευρά δεν με αφορά αφού δήλωσα ότι εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να λάβω ως αμοιβή από το Δημοτικό χρήμα ούτε ένα ευρώ .
Επειδή θεωρώ ότι η παρέμβαση του ιδίου του νομοθέτη προς αποκατάσταση της νομιμότητας σε παρόμοιες περιπτώσεις που αφορά την διαφάνεια των αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου και κατ΄ επέκταση διαχείριση του Δημοτικού χρήματος, ενώ θα έπρεπε να ήταν άμεση , δεν συνέβη σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά διαφάνεια παρά των σειρά έγγραφων αναφορών μου γεγονός το οποίο καταδεικνύει ότι έχει επιλεγεί η παρέλκυση και διαιώνιση του θέματος
Επειδή έχουν περάσει πλέον των 4ων μηνών, χωρίς μάλιστα να έχω μια πλήρη και αιτιολογημένη απάντηση για όσα έχουν διαδραματιστεί και αποφασίσει μετά την ακύρωση της Απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης της 12ης Ιανουαρίου 2011 με την οποία πρακτικά επικύρωσε την εκλογή μου ως Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρούσιου .
Αισθάνομαι υποχρεωμένη, (στηρίζοντας την διαφάνεια την οποία προώθησε ο νόμος για διαπαραταξιακό Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου κάτι που δεν εφαρμόστηκε στο Μαρούσι) σεβόμενη τον απλό δημότη, να υποβάλω την παραίτηση μου από την ιδιότητα μου ως εκλεγμένη Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου
- Στον Υπουργό Εσωτερικών ως άλλωστε τον είχα ενημερώσει ανάλογα
- Στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως
- Και στην Διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου
με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος
Μη αποδεχόμενη να συμμετέχω σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο με ένα Προεδρείο που αμφισβητείται έντονα η νομιμότητα του και από έμενα και από την ιδία την Πολιτεία και δηλώνω ότι θα παραμείνω ενεργή δίπλα στους συνδημότες μου , και στην προστασία του Δημοτικού χρήματος και τη ποιότητα ζωής της πόλης μας επιδιώκοντας ταυτόχρονα με κάθε μέσο την εφαρμογή της νομιμότητας σε κάθε περίπτωση όταν αυτή ποδοπατείται και δεν εφαρμόζεται από την οποιαδήποτε Διοίκηση τοσούτο μάλλον όταν αφορά την διαφάνεια της διαχείρισης του Δημόσιου χρήματος που όλοι μιλούν και πρακτικά ελάχιστοι στηρίζουν στην ποιο διεφθαρμένη (συμφώνα με όλα τα στοιχειά ), χώρα της Ευρώπης .

Μαρούσι 26 . 4 . 2011
Γαλάτεια Κλαπάκη
Εκλεγμένη Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Αμαρουσίου
με τον Συνδυασμό ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΡΟΥΣΙ»