25 Μαρτίου 2007

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ: 1η συνεδρία


Ασθε: Γιατρέ μου δεν είμαι καλά, τα νεύρα μου πάνε να σπάσουν, το άγχος για τα σοβαρά καθήκοντα που μου έχουν αναθέσει με τρώει, έχω στυτικές δυσλειτουργίες, πετάγομαι στον ύπνο μου.

Ψυχο: Μιλήστε παρακαλώ για το τελευταίο σας όνειρο.

Ασθε: Γιατρέ μου είδα πως ήμουν τρεις μέρες πάνω σε οδόφραγμα στην οδό Ερμού με άλλους είκοσι τρεις συντρόφους μου…(παύση στεναγμός)

Ψυχο: Συνεχίστε παρακαλώ.

Ασθε: Κρατάγαμε γερά και οι αντεπαναστάτες φαίνονταν απογοητευμένοι, ενώ είχαμε ενθουσιώδη μηνύματα από το υπό κατάληψη Δημαρχείο και από άλλα τέσσερα οδοφράγματα που στήνονταν στο δαχτυλίδι της Κηφισίας, στην Πεντέλης, στην μαραθωνοδρόμων, και έξω από το ΙΚΑ…(παύση-βαθύς στεναγμός-σμίξιμο φρυδιών)

Ψυχο: Ηρεμίστε και συνεχίστε παρακαλώ, τι είχε προηγηθεί;

Ασθε: …(μικρή παύση-βαθύτερος στεναγμός-σμίξιμο φρυδιών μετά συσπάσεως μυών προσώπου-σφίξιμο γροθιών)
Γιατρέ μου ο Δημοτικός μας συνδυασμός «Επαναστατημένο Μαρούσι» πήρε την πλειοψηφία στις δημοτικές εκλογές. Ο Τζανίκος και οι χαφιέδες των πολυεθνικών δεν αναγνώρισαν τα αποτελέσματα και έστειλαν ΜΑΤ και στρατό να καταστείλουν την εξέγερση. Ο λαός κατέλαβε εξ εφόδου το Δημαρχείο…(παύση-πλήρης ακινησία-αγωνιώδες θολό βλέμμα στο άπειρο)…Είναι σοβαρό γιατρέ;

Ψυχο: Ηρεμίστε παρακαλώ. Κάνατε ένα σοβαρό βήμα να ξεκινήσετε αυτή τη θεραπεία, σε επόμενες συνεδρίες θα αποκρυσταλλώνω πιο σαφή γνώμη. Το πρόβλημά σας δεν είναι πολιτικό ή μάλλον το πολιτικό πρόβλημα έπεται της ψυχοπαθολογικής καταστάσεώς σας, οπότε άστε τους πολιτικούς σας αντιπάλους να λένε ότι θέλουν, εμείς θα κοιτάξουμε την θεραπεία. Ας αρκεστούμε σήμερα να βάλουμε τις βάσεις. Η κατ΄ αρχήν διαπίστωσή μου είναι πως βρίσκεστε σε προχωρημένο στάδιο της φάσης «πλανημένη συνείδηση» δηλαδή έχετε διαστρεβλωμένη εικόνα της πραγματικότητας. Διαπιστώνω επίσης σε αρκετά προχωρημένο στάδιο τον «καιροσκοπικό ρεαλισμό».

Ασθε: Τι πρέπει να κάνω γιατρέ;

Ψυχο: Επιστημονικά δύο λύσεις υπάρχουν επί του παρόντος. Η μία είναι να συνεχίσετε να ζείτε το όνειρό σας όσο σας το επιτρέπει το Υπερεγώ σας, ζήστε την αυταπάτη επειδή οι αυταπάτες αυτές κάνουν την αθλιότητα της πραγματικότητας υποφερτή. Η άλλη λύση είναι να προσεγγίσετε την πραγματικότητα που υπάρχει πίσω από τις αυταπάτες και τις ιδεολογίες που την κρύβουν. Αγαπητέ κύριε πρέπει να πάρετε σοβαρά το θέμα της εργασίας και της οικογένειας.

Ασθε: …(μικρή παύση) Γιατρέ μου πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά. Πρέπει να φύγω τώρα.

Ψυχο: Πληρώστε έξω στην γραμματέα μου.

ο ψυχόπονος