Οι καταγγελίες αυτές δεν γίνονται πρώτη φορά από το Σωματείο, αυτή τη φορά όμως λόγω και του γενικότερου κλίματος που δημιουργήθηκε με την διαρκή συζήτηση του εργασιακού, πήραν δημοσιότητα.
Συγκεριμένα το Σωματείο κατήγγειλε ότι "δεν υπάρχει τεχνικός ασφαλείας, τα λεωφορεία είναι δεκαετίας και παρότι ο ίδιος ο δήμαρχος Αμαρουσίου είχε υποσχεθεί ότι θα ανανεωθούν, δύο χρόνια τώρα δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή σε κανένα. Η ακαταλληλότητα των λεωφορείων δεν είναι τωρινή υπόθεση, αλλά ισχύει σχεδόν από την εποχή που αυτά πρωτοβγήκαν στους δρόμους, αφού δέχονται περισσότερους επιβάτες από τις προδιαγραφές: «Μέσα στο "κόκκινο" μπορούν να βρίσκονται μέχρι 35 άτομα, 15 καθισμένοι και 20 όρθιοι. ∆εν μπορούν να βρίσκονται 50 και 60 άτομα συνέχεια, στριμωγμένοι και να ταλαιπωρούνται. Αν όμως δεν σταματήσουμε σε κάποια στάση, επειδή το λεωφορείο είναι ήδη υπεράριθμο, εμείς οι οδηγοί είμαστε αυτοί που δεχόμαστε τις αναφορές των επιβατών. Ο ∆ήμος δεν έχει καμιά ευθύνη. Όπως δεν έχει ευθύνη για ό,τι και να συμβεί σε ένα δρομολόγιο. Αν, δηλαδή, υπάρξει καμιά βλάβη ή γίνει κάποιο ατύχημα, τη στιγμή μάλιστα που τα λεωφορεία βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση, ο οδηγός είναι αυτός που διώκεται".
Η διοίκηση μέσω του "αφεντικού" της Δημοτικής Συγκοινωνίας δημοτικού συμβούλου κ. Γ.Ιατρίδη, διέψευσε τις καταγγελίες με το επιχείρημα ότι πρόκειται απλώς για τη γνωστή κόντρα που υπάρχει με το Σωματείο των οδηγών.
Μέσα σ'αυτό τι κλίμα και την ανησυχία που δημιουργήθηκε για την ασφάλεια των επιβατών (μαθητές κλπ) πέρασαν σχεδόν στα ψιλά, οι συνθήκες εργασίας που επικρατούν στο αμαξοστάσιο του Δήμου, που στεγάζεται σε ένα παράνομο κτίριο - πρώην μηχανουργείο-που λειτουργεί ήδη 50 χρόνια. Συνθήκες τις οποίες το σωματείο για άλλη μια φορά αποκάλυψε :
" Το αμαξοστάσιο δεν διαθέτει τουαλέτες (!) -οι πιο κοντινές βρίσκονται στον χώρο της Ανακύκλωσης, που βρίσκεται κοντά και στις οποίες φθάνει κάποιος αν περάσει πάνω από τα σκουπίδια, Ακόμη, δεν υπάρχει καθόλου σύστημα εξαερισμού και όλοι οι ρύποι των «κόκκινων» παραμένουν στον χώρο εργασίας, ο φωτισμός δεν είναι επαρκής στον χώρο εργασίας των μηχανικών, ενώ εδώ και αρκετό καιρό δεν χορηγούνται στους εργαζόμενους της Κυκλοφορίας στολές ή φόρμες, όπως παλαιότερα. Τα στοιβαγμένα υλικά, μιας και δεν υπάρχει χώρος αποθήκευσης, οι αρουραίοι, αλλά και η έλλειψη στοιχειωδών υποδομών, όπως ένα στέγαστρο για τον χώρο πλύσης των λεωφορείων, με αποτέλεσμα αυτός να μετατρέπεται σε «φούρνο» το καλοκαίρι και «κατάψυξη» τον χειμώνα".
Προεκλογικά ο δήμαρχος "λέρωσε τα παπούτσια του" 3 φορές επισκεπτόμενος το αμαξοστάσιο για να τάξει στους εργαζόμενους λαγούς με πετραχήλια. Τώρα βέβαια έχει άλλες δουλιές, πανηγυρίζει για την τροπολογία - πρόταση των Σωματείων- στον τελευταίο νόμο , που ήταν αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων τους τελευταίους μήνες , και απέτρεψε την απόλυση 500 εργαζόμενων στο τέλος του 2008.
Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν και καλά κάνουν.
Γιατί οι εποχές δεν είναι για να χαλαρώνει κανείς.
Κάθε νίκη είναι προσωρινή και επισφαλής.