Η Δημοτική Συγκοινωνία ήταν πάντα το βαρόμετρο του πόσο μπάχαλο είναι ή όχι κάθε φορά οι υπηρεσίες του Δήμου. Και αυτό όχι λόγω της δικής μας ευαισθησίας, αλλά γιατί το είδος της υπηρεσίας που προσφέρει στον δημότη είναι τέτοιο, που δεν αφήνει περιθώρια για το προσφιλές στη διοίκηση παπάριασμα.
Όλο αυτόν τον καιρό ένα πραγματικό στοιχείο αποκρύπτει την πραγματική κατάσταση: Oι φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού, που διασφαλίζουν κουτσά-στραβά την λειτουργία της. Αυτή τη φορά όμως, στα πλαίσια του γενικότερου ξεχαρβαλώματος υπηρεσιών του δημοσίου, η κατάσταση έχει φτάσει στα όριά της.
Και δεν μιλάμε απλά για την γνωστή κατάσταση των λεωφορείων, που απλά κυκλοφορούν μέχρι να μείνουν θέτοντας σε κίνδυνο οδηγούς,επιβάτες και όποιον βρεθεί στο δρόμο τους. Ούτε για το γενικότερο κλίμα εργασιακού αναχωρητισμού που υπάρχει λίγο - πολύ σε όλες τις υπηρεσίες λόγω των επικείμενων νέων μέτρων.
Μιλάμε για το γεγονός ότι με βάση το προσωπικό που απέμεινε το 30% των δρομολογίων δεν θα έπρεπε να πραγματοποιείται. Πραγματοποιείται όμως με διπλοβάρδιες και, εκτεταμένη παραβίαση (για άλλη μια φορά) της εργατικής νομοθεσίας. Τα δε "αφεντικά" απλά αρκούνται σε αγωνιώδεις εκκλήσεις για "προσοχή, να μην συμβεί κανένα ατύχημα" , για το οποίο στην τελική δεν θα έχουν και καμία άμεση ευθύνη.
Τέλος, χαρακτηριστικό του κλίματος απόλυτης διάλυσης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι ο τροφοδότης βενζινάς (ΕΤΕΚΑ) των λεωφορείων, έδιωξε την Δημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου λόγω χρεών.
Παρ΄όλα αυτά όμως, τα λεωφορεία ακόμα ... τσουλάνε !
Όλο αυτόν τον καιρό ένα πραγματικό στοιχείο αποκρύπτει την πραγματική κατάσταση: Oι φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού, που διασφαλίζουν κουτσά-στραβά την λειτουργία της. Αυτή τη φορά όμως, στα πλαίσια του γενικότερου ξεχαρβαλώματος υπηρεσιών του δημοσίου, η κατάσταση έχει φτάσει στα όριά της.
Και δεν μιλάμε απλά για την γνωστή κατάσταση των λεωφορείων, που απλά κυκλοφορούν μέχρι να μείνουν θέτοντας σε κίνδυνο οδηγούς,επιβάτες και όποιον βρεθεί στο δρόμο τους. Ούτε για το γενικότερο κλίμα εργασιακού αναχωρητισμού που υπάρχει λίγο - πολύ σε όλες τις υπηρεσίες λόγω των επικείμενων νέων μέτρων.
Μιλάμε για το γεγονός ότι με βάση το προσωπικό που απέμεινε το 30% των δρομολογίων δεν θα έπρεπε να πραγματοποιείται. Πραγματοποιείται όμως με διπλοβάρδιες και, εκτεταμένη παραβίαση (για άλλη μια φορά) της εργατικής νομοθεσίας. Τα δε "αφεντικά" απλά αρκούνται σε αγωνιώδεις εκκλήσεις για "προσοχή, να μην συμβεί κανένα ατύχημα" , για το οποίο στην τελική δεν θα έχουν και καμία άμεση ευθύνη.
Τέλος, χαρακτηριστικό του κλίματος απόλυτης διάλυσης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι ο τροφοδότης βενζινάς (ΕΤΕΚΑ) των λεωφορείων, έδιωξε την Δημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου λόγω χρεών.
Παρ΄όλα αυτά όμως, τα λεωφορεία ακόμα ... τσουλάνε !