1 Νοεμβρίου 2008

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ: 7η συνεδρία


Ψυχο: (τακτοποιεί τα χαρτιά του περιμένοντας με ξεχωριστό ενδιαφέρον τον Ασθε μετά από τετράμηνη απουσία, εκ πείρας γνωρίζει πως σε μεγάλα διαστήματα απουσίας υπάρχουν αλλαγές καλές ή κακές.)

Ασθε: (ανοίγοντας την πόρτα χαρούμενος) Γιατρέ γειά σας.

Ψυχο: Χαίρετε, σας βλέπω ευδιάθετο ξεκούραστο, καλύτερο χρώμα λιγότερες ρυτίδες στο πρόσωπο, αν δεν κάνω λάθος διακρίνω και αλλαγή στο ντύσιμό σας.

Ασθε: Δεν κάνετε λάθος, συνέβησαν σημαντικά γεγονότα.

Ψυχο: Τα γεγονότα φυσικά δεν συμβαίνουν από μόνα τους τα επιδιώκουμε και είναι καλό για όποιον μπορεί να κατανοεί ότι είναι δημιουργός τους εμμέσως ή αμέσως.

Ασθε: Το σίγουρο είναι πως ηρέμησα και μπόρεσα να πάρω ορισμένες αποφάσεις.

Ψυχο: (σηκώνετε και βηματίζει αργά κοντά στο ντιβάνι χωρίς να τον βλέπει ο Ασθε)
Καλή εξέλιξη, σας βρίσκω αποφασιστικό και δυνατό.

Ασθε: (κοιτάζοντας τις πλεγμένες παλάμες του) Πρώτη μου απόφαση που ήδη υλοποίησα…, είναι…, ο δεσμός μου με την επί χρόνια συνεργάτιδά μου στο κόμμα… τι να σας πώ…, το ποιο απλό τελικά είναι το ποιο δύσκολο…, η δεύτερη ποιο σοβαρή είναι υπό εξέλιξη…, αφορά την πολιτική αναζήτηση για το κόμμα και την πολιτική γενικότερα…, μετά από χρόνια προσφοράς πίστης και αφοσίωσης εντοπίζω στον εαυτό μου συμπεριφορά περισσότερο μηχανιστική και λιγότερο ανθρώπινη.

Ψυχο: (κάθεται στην άκρη του γραφείου) Αγαπητέ, αν σας βοηθά η αναζήτηση της πολιτικής σας διαδρομής είναι δική σας υπόθεση, αυτό που έχω να σας πώ είναι αυτό που σας ξαναείπα, πως σε όλη μας την ζωή μέσα ή έξω από κόμματα πρέπει να ενισχύουμε την ανθρώπινη υπόστασή μας ικανοποιώντας τα αισθήματα τις συναισθηματικές και βιολογικές μας ανάγκες.

Ασθε:
(γυρίζει το κεφάλι για να τον δεί) Δεν μπορώ να δώσω λογικές απαντήσεις στον εαυτό μου, πέφτω σε αντιφάσεις, υποκρίνομαι. Στο κόμμα και στους οπαδούς μιλάω για ελευθερία ανυπακοή στους νόμους αντίσταση στο σύστημα επανάσταση και λαϊκή εξουσία, ενώ δεν είμαι πρόθυμος να παραβιάσω ούτε καν να παρεκκλίνω από τους κανόνες του τρόπου ζωής μου. Δεν ρισκάρω δεν ανοίγομαι πειθαρχώ σε δοσμένα πρότυπα.

Ψυχο: (καθισμένος στο γραφείο για να γράψει τις παρατηρήσεις του) Η εκ βαθέων αναζήτηση φαίνεται ότι σας βοηθά, θεωρώ θετικό βήμα την απαλλαγή από το οδυνηρό άγχος, είστε σε καλό δρόμο. Προκαλέσατε το ενδιαφέρον μου για τα πολιτικά κόμματα, αν δεν έχετε αντίρρηση θα ήθελα να το συζητήσουμε στην επόμενη συνεδρία. Σας υπόσχομαι να προετοιμαστώ κατάλληλα.

Ασθε:
(ανοίγοντας την πόρτα) Θα φροντίσω να γίνει όσο γίνεται ποιο σύντομα, χαίρετε.

Ο Ψυχόπονος