Ο απολογισμός των κοινωνικών ταραχών που συγκλονίζουν την Τυνησία σχεδόν ένα μήνα πλέον, γίνεται όλο και βαρύτερος καθώς οι νεκροί έχουν φτάσει τους 50 στο κέντρο της χώρας μέσα σε τρεις μόνο μέρες, σύμφωνα μ’ έναν συνδικαλιστικό εκπρόσωπο, ο οποίος σήμερα Τρίτη χαρακτήρισε την κατάσταση «χαώδη» στην πόλη Κασερίν, 290 χλμ. νότια της πρωτεύουσας Τύνιδας.
Οι ταραχές ξεκίνησαν στις 17 Δεκεμβρίου, όταν ένας νεαρός έμπορος αυτοπυρπολήθηκε στην πόλη Σίντι Μπουζίντ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάσχεση των εμπορευμάτων του από την αστυνομία. Χθες Δευτέρα, ο 23χρονος Αλαά Χιντουρί, πτυχιούχος του πανεπιστημίου και άνεργος, αυτοκτόνησε στην ίδια πόλη, αφού σκαρφάλωσε σε πυλώνα ηλεκτρισμού και κρεμάστηκε από τα καλώδια υψηλής τάσης.
Πυροβολισμούς ελεύθερων σκοπευτών από στέγες σπιτιών καθώς και πυροβολισμούς αστυνομικών σε νεκρικές πομπές στην Κασερίν, κατήγγειλε σε διεθνή πρακτορεία τοπικός αξιωματούχος, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. «Έπειτα από πολλές προειδοποιήσιες και πυροβολισμούς στον αέρα, η αστυνομία έκανε χρήση όπλων, στα πλαίσια της νόμιμης άμυνας, όταν οι διαδηλωτές πολλαπλασίασαν τις επιθέσεις τους, πετώντας αναμμένα λάστιχα αυτοκινήτων στις δυνάμεις της τάξης και προκαλώντας φθορές στον εξοπλισμό τους», δήλωσε σήμερα Τρίτη, ο υπουργός Εσωτερικών της Τυνησίας.Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της Τυνησίας παραμένουν κλειστά, μέχρι ν’ αποκατασταθεί η τάξη.
Πυροβολισμούς ελεύθερων σκοπευτών από στέγες σπιτιών καθώς και πυροβολισμούς αστυνομικών σε νεκρικές πομπές στην Κασερίν, κατήγγειλε σε διεθνή πρακτορεία τοπικός αξιωματούχος, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. «Έπειτα από πολλές προειδοποιήσιες και πυροβολισμούς στον αέρα, η αστυνομία έκανε χρήση όπλων, στα πλαίσια της νόμιμης άμυνας, όταν οι διαδηλωτές πολλαπλασίασαν τις επιθέσεις τους, πετώντας αναμμένα λάστιχα αυτοκινήτων στις δυνάμεις της τάξης και προκαλώντας φθορές στον εξοπλισμό τους», δήλωσε σήμερα Τρίτη, ο υπουργός Εσωτερικών της Τυνησίας.Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της Τυνησίας παραμένουν κλειστά, μέχρι ν’ αποκατασταθεί η τάξη.