10 Μαρτίου 2008

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ: 5η συνεδρία


Ασθε: (χαλαρός με φιλική διάθεση)Γιατρέ γεια σας, σήμερα ήρθα εντελώς απροετοίμαστος ξέχασα και τα ερωτήματα που είχα από την προηγούμενη συνεδρία.

Ψυχο: (κοιτάζει στο γραφείο του τρίβοντας το σαγόνι του)Αγαπητέ ζείτε μια αντίφαση ίσως όχι την μοναδική, θέλετε θεραπεία χωρίς να έχετε πεισθεί για την ψυχαναλυτική διαδικασία, όμως ήρθατε πάλι. Πώς το εξηγείτε;

Ασθε: (κάθεται στο ντιβάνι)Είμαι μπερδεμένος, βρίσκω κάποια πράγματα ενδιαφέροντα όμως δεν μου φεύγει το άγχος.

Ψυχο: (σταυρώνει τα χέρια πάνω στο γραφείο)Το βρίσκω λογικό, στην ψυχική σας ζωή ξεφύτρωσε μια νέα τάση και οι προηγούμενες αντέδρασαν, γεννήθηκε μια ψυχική σύγκρουση όπου η συνείδηση ενεργοποιείται κατά των παραπλανημένων ενστίχτων. Η ψυχανάλυση απλώς διευρύνει το πεδίο της συνείδησης της βάζει γνώσεις και δεδομένα που δεν είχε.

Ασθε: Την ψυχανάλυση εξακολουθώ να την λαμβάνω ως επίπληξη, για το ότι ζω με ψευδαισθήσεις ενώ πρέπει να υποταχτώ στην δική σας πραγματικότητα.

Ψυχο: Αγαπητέ κύριε νομίζω μία είναι η πραγματικότητα με τα καλά και τα κακά, όλοι την βλέπουμε διαφορετικά μην συνειδητοποιώντας πλήρως πως όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης στην διαμόρφωσή της, θέλουμε να ξεφύγουμε από αυτήν ματαίως όμως, είμαστε όλοι αναπόσπαστο μέρος της. Προσπαθώ να μην επιβάλλω καμία δική μου πραγματικότητα, επιθυμώ να γίνετε εσείς ο ίδιος θεραπευτής του εαυτού σας.

Ασθε: (γυρίζει στο πλάι βλέποντας τον γιατρό)Αν θέλετε να με βοηθήσετε κατανοείστε ότι εδώ πάνω σε αυτό το ντιβάνι το άγχος μου προεκτείνεται σε ανασφάλεια, με δυσαρεστεί αφάνταστα η απόρριψη των επιλογών μου με θέσεις που δεν μπορώ να αντιμετωπίσω γιατί είναι έξω από το πολιτικό μου πεδίο.

Ψυχο: (σηκώνεται δείχνοντας ότι ο χρόνος τελείωσε) Αγαπητέ μου σκεφτείτε για την επόμενη συνεδρία το ενδεχόμενο να έχετε λάθος ως προς τις πολιτικές σας επιλογές και παρακαλώ πολύ προσπαθήστε να αφιερώσετε χρόνο για να αναλογιστείτε την ζωή σας, μην γεμίζετε κάθε τρύπα του ελεύθερου χρόνου σας με περισπασμούς. Δώστε εύρος στην συναισθηματική σας ζωή, διακρίνω πως το εσωτερικό σας τοπίο είναι μονότονο, πληκτικό, υπολογίσιμο και περιλαμβάνει ένα στενό αρνητικό πεδίο συναισθημάτων, θυμό, αηδία, μετάνιωμα, αυτοκριτική.

Σας αναμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Παρακαλώ φεύγοντας τακτοποιήστε το οικονομικό με την γραμματέα μου.

Ο Ψυχόπονος